υπετροφές ενάντια στη γήρανση

Είναι αλήθεια ότι μπορείτε να προσθέσετε χρόνια στη ζωή σας, κάνοντας πιο έξυπνες επιλογές τροφίμων; Είτε το πιστεύετε είτε όχι, είναι Αλήθεια!

Η διάρκεια της ζωής μας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Ωστόσο, με έναν υγιεινό τρόπο ζωής και με μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά μπορούμε να επιβραδύνουμε τη διαδικασία γήρανσης και να αποκρούσουμε ασθένειες που σχετίζονται με την ηλικία, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, της οστεοπόρωσης και του διαβήτη.

Γνωρίστε τα 7 Superfoods που χρειάζεστε για μια μακρύτερη, υγιέστερη ζωή!

  1. Ψάρια

ψάρια για καλή υγεία

Τα ψάρια αποτελούν άφθονη πηγή πρωτεΐνης πλούσια σε Ω3 λιπαρά και βοηθούν στην πρόληψη της  συσσώρευσης της  χοληστερόλης στις αρτηρίες. Όταν εσείς ή το αγαπημένο σας πρόσωπο δεν μπορεί να αποφασίσει μεταξύ του φιλέτου ή του Σολωμού στο μενού, πάντα να κατευθύνεστε  προς το Σολωμό. Το κόκκινο κρέας μπορεί να φράξει τις αρτηρίες στην πραγματικότητα, να αυξήσει τα επίπεδα της χοληστερόλης ακόμη και την αρτηριακή πίεση.

 

  1. Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ασβέστιο. Ψάξτε για το γιαούρτι που περιέχει βιταμίνη D, η οποία βοηθά το σώμα σας να απορροφήσει αυτό το σημαντικό ορυκτό. Το γιαούρτι μας βοηθά επίσης στην πέψη και είναι γεμάτο από πρωτεΐνη. Μην ξεχνάτε να το καταναλώνετε με φρούτα για πρόσθετα οφέλη.

 

  1. Σοκολάτα

η μαύρη σοκολάτα κάνει καλό στην υγεία

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η σοκολάτα είναι επίσης ένα super food αντιγήρανσης. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες φλαβανόλες, η σοκολάτα μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των αιμοφόρων αγγείων και μειώνει τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης, διαβήτη τύπου 2, νεφρικής νόσου και την άνοια. Τα οφέλη αυτά έρχονται κατευθείαν από τη σκόνη κακάο που χρησιμοποιούνται για να φτιάξουμε τη σοκολάτα.  Να σημειωθεί ότι είναι πιο ωφέλιμο τελικά να τρώμε μαύρη σοκολάτα από τη σοκολάτα γάλακτος.

Πρέπει να διαβάσεις  CBD: Μάθε Την Αλήθεια Για Την Κανναβιδιόλη

 

  1. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιες πηγές ακόρεστων λιπαρών και γίνεται ένα πολύ υγιεινό σνακ όταν συνδυάζεται με σταφύλια. Οι ξηροί καρποί είναι επίσης μια μεγάλη πηγή βιταμινών, μετάλλων και άλλων φυτοχημικών, συμπεριλαμβανομένων και των αντιοξειδωτικών. Μη διστάσετε να τα συνδυάσετε με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, το οποίο μπορεί να σας προστατεύσει από τις καρδιακές παθήσεις, το διαβήτη και την απώλεια μνήμης που σχετίζεται  με την ηλικία. Επίσης περιέχει ρεσβερατρόλη που μπορεί να ενεργοποιήσει γονίδια που επιβραδύνουν την κυτταρική γήρανση.

  1. Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι γεμάτο με υγιή μονοακόρεστα λιπαρά που καταπολεμούν τόσο τις καρδιακές παθήσεις όσο και τον καρκίνο. Μπορεί επίσης να συνδέεται με την υγεία του εγκεφάλου και την πρόληψη του καρκίνου. Ναι, είναι καλό για σας, αλλά πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο. Να θυμάστε ότι το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε θερμίδες, και δύο κουταλιές της σούπας την ημέρα είναι αρκετό.

  1. Αυγά

Μια μεγάλη πηγή πρωτεϊνών, τα αυγά σας βοηθούν να προστατευτείτε από την υποβάθμιση των οστών. Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β που εμφανίζονται στη μείωση της φλεγμονής του εγκεφάλου, η οποία θα μπορούσε να καταπολεμήσει την ανάπτυξη της νόσου του Alzheimer. Ο κρόκος είναι επίσης γεμάτος με θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην πρόληψη της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας που αποτελεί τη κύρια αιτία της τύφλωσης.

  1. Blueberries (μύρτιλα)

τα μύρτιλα κάνουν καλό στην υγεία

Τα blueberries είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά που μπορούν να αποτρέψουν και να ελαχιστοποιήσουν τη ζημιά στα κύτταρα σας. Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από το City of Hope Hospital υποστηρίζει ότι τα blueberries μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να καταπολεμήσουν την ανάπτυξη του όγκου και την καταπολέμηση του καρκίνου που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες. Δοκιμάστε να προσθέσετε άλλα μωβ χρώματος τρόφιμα στη διατροφή σας, όπως μωβ πατάτες, βατόμουρα και μελιτζάνα, που όλα παρέχουν παρόμοια οφέλη.

Πρέπει να διαβάσεις  Infographic: 7 Λαχανικά Πλούσια σε Πρωτεΐνη

Το πρώτο βήμα προς την υγιή γήρανση είναι μια θρεπτική διατροφή, έτσι ώστε να κάνουμε τις σωστές επιλογές και να τρώμε τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν στην υποστήριξη των συστημάτων του οργανισμού μας για τα επόμενα χρόνια.

Σου άρεσε το άρθρο; άφησε το σχόλιο σου παρακάτω! 🙂

Comments

comments