Μπορεί να βρισκόμαστε ακόμη στα μέσα του φθινοπώρου, όμως, όπως λένε και στο Game of Thrones: «ο χειμώνας έρχεται και θα είναι κρύος». Και έτσι, όταν έχει κρύο έξω, τι καλύτερο από μια ζεστή σούπα μέσα?

Αν έχεις συνηθίσει τις ετοιματζίδικες σούπες χωρίς ουσία και βιταμίνες, ήρθε η ώρα να αλλάξεις ριζικά τις διατροφικές σου συνήθεις, αφού, οι παρακάτω σούπες αποτελούν μια διατροφική ανάταση του οργανισμού, περιέχοντας από κουνουπίδι μέχρι φρέσκια λαχανίδα και κόκκινο πιπέρι.

  1. Σούπα με βραστό κοτόπουλο, κινόα και λαχανικά

Γέμισε τη χύτρα ταχύτητας αποβραδίς με τα υλικά, βάλ’ τη μπρος το πρωί και απόλαυσε το αποτέλεσμα το μεσημεράκι. Κοτόπουλο, λαχανικά και φρεσκοτριμμένο κόκκινο πιπέρι για να κάνεις την αρχή.

  1. Τοματόσουπα με κουρκουμά για αποτοξίνωση

Τρία από τα αγαπημένα μας συστατικά αναμιγνύονται σε μια κατσαρόλα: κουρκουμάς, μηλόξυδο και ελαιόλαδο. Είναι ένα φανταστικό τρίο για ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού, αλλά και ολόκληρου του οργανισμού και παρέχει ενέργεια για τις δύσκολες ημέρες της εβδομάδας.

  1. Φασολάδα με λαχανίδα και σπόρους ζέας

Έχεις συνηθίσει στα ετοιματζίδικα? Χρειάζεσαι οπωσδήποτε αυτό το θαυματουργό φαγητό στη ζωή σου – καλύπτει όλες σου τις διατροφικές ανάγκες με τα φασόλια, τη λαχανίδα, τους σπόρους ζέας, το σέλινο και τα καρότα.

  1. Μία διαφορετική Φασολάδα

Η κλασική φασολάδα, με μερικές επιπλέον προσθήκες γίνεται αυτομάτως ένα πλήρες χορτοφαγικό (και κυρίως χωρίς γλουτένη!) γεύμα που περιέχει πολλές και πολύτιμες βιταμίνες και πρωτεΐνες, απαραίτητες για τον οργανισμό μας ειδικά τον χειμώνα. Αν το προτιμάς, μπορείς να προσθέσεις και μερικά κρουτόν για ακόμα πιο απίθανο γευστικό αποτέλεσμα.

  1. Φακές

Ξέχνα τις σκέτες φακές που έφτιαχνε η γιαγιά τα μεσημέρια! Τώρα θα δεις το λιγότερο αγαπητό όσπριο των παιδιών με άλλα μάτια! Πατάτες, σέληνο, καρότο, καλαμπόκι, ντομάτα κι άλλες γευστικές λεπτομέρειες του αλλάζουν την όψη και τη γεύση! Μπορεί βέβαια να είναι πεντανόστιμο, αλλά θέλει και 2 ώρες προετοιμασία, οπότε καλύτερα να το κρατήσεις για τις Κυριακές και τις ελεύθερες ημέρες σου.

  1. Σούπα με Κουνουπίδι και κόκκινο Πιπέρι
Πρέπει να διαβάσεις  5 λόγοι που πρέπει να ξεκινήσεις γιόγκα τώρα

Έχεις ευχηθεί ποτέ να μπορούσε να γίνει σούπα το κουνουπίδι? Ε, πλέον η ευχή σου γίνεται πραγματικότητα! Μία γευστική και θρεπτική πρόταση που θα σου δώσει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σου το χειμώνα, χωρίς ωστόσο να συνοδεύεται από την «νερόβραστη» εκδοχή ορισμένων λαχανικών.

  1. Γλυκόξινη κινέζικη καυτερή σούπα με εννέα λαχανικά

Μήπως δεν τρως αρκετά λαχανικά στην καθημερινότητα σου; Ευκαιρία να αναπληρώσεις με τον πιο γευστικό τρόπο, επιλέγοντας ένα διαφορετικό φαγητό από τα συνηθισμένα. Εννέα λαχανικά, μιάμιση ώρα στο φούρνο και έχεις ένα υπέροχο και γευστικό γεύμα ιδανικό για τις κρύες μέρες του χειμώνα, που θα σε γεμίσει ενέργεια!

Comments

comments