σταμάτα-να-γκρινιάζεις

Αν κάποιος ισχυριστεί ότι δεν έχει παραπονεθεί ποτέ στη ζωή του, κατά πάσα πιθανότητα ή λέει ψέματα ή απλά το έχει ξεχάσει.

Είναι φυσιολογικό να εξωτερικεύουμε τη δυσαρέσκειά μας με κάτι. Αυτό ωστόσο δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα με αυτό.

«Αν έχεις χρόνο να γκρινιάζεις και να διαμαρτύρεσαι για κάτι, τότε έχεις το χρόνο να κάνεις κάτι γι’ αυτό», σύμφωνα με τον  Anthony J. D’Angelo.

Στα παραπάνω λόγια κρύβεται ένα μεγάλο μάθημα. Γιατί η γκρίνια από μόνη της, ακόμα κι αν στιγμιαία μας ανακουφίζει, το μόνο που κάνει στην πραγματικότητα είναι να  αναμοχλεύει τους λόγους για τους οποίους παραπονιόμαστε χωρίς να δίνει οποιαδήποτε λύση. Τις λύσεις τις δίνουν οι πράξεις.

Ας σταματήσουμε λοιπόν κάτι ανούσιο προκειμένου να μπορέσουμε να στρέψουμε το βλέμμα μας σε κάτι που έχει πραγματικά σημασία.

Πως θα το καταφέρουμε αυτό;

Παρακάτω υπάρχουν κάποιοι τρόποι.

  1. Μην αφήνεις άλλους να επηρεάζουν τη διάθεσή σου

ήρεμος-και-χαρούμενος

Είναι δύσκολο. Το περιβάλλον μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή μας, ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τα πράγματα πολλές φορές χωρίς να το καταλαβαίνουμε.

Εξασκήσου στο να διατηρείς μια θετική προοπτική, ακόμα κι αν όλα γύρω σου μοιάζουν μαύρα. Απλά κάνε το.

  1. Όταν οποιαδήποτε κατάσταση απέχει από την ιδανική πάρε μια βαθιά ανάσα και ψάξε για λύσεις

Η βαθιά αναπνοή βάζει φρένο στην αυθόρμητη  αντίδραση απέναντι σε δύσκολες καταστάσεις, επιτρέποντάς σου να ηρεμήσεις και να σκεφτείς λογικά λύσεις για το πρόβλημα που σε απασχολεί.

  1. Σε ορισμένες περιπτώσεις το να είσαι ευγενικός είναι προτιμότερο από το να έχεις δίκιο

Η επιμονή για εγωιστικούς λόγους στο ότι έχεις δίκιο σε κάποιες περιπτώσεις μόνο χειρότερα κάνει τα πράγματα. Ίσως χρειαστεί να ρίξεις νερό στο κρασί σου και να προσπαθήσεις να βρεις μια διαλλακτική λύση.

  1. Ένταξε κάποιου είδους σωματική δραστηριότητα μέσα στη μέρα σου

βάλε-την΄-άσκηση-στην-ζωή-σου

Η σωματική άσκηση θα σε βοηθήσει να ενισχύσεις τόσο τη σωματική όσο και την πνευματική σου αντοχή. Έτσι η πρώτη είναι πολύ πιθανό να κρατήσει μακριά αρκετές από τις αιτίες γκρίνιας, ενώ η δεύτερη θα σου προσφέρει την ικανότητα να ανταποκρίνεσαι καλύτερα ακόμα κι όταν οι παραπάνω αιτίες υπάρχουν.

  1. Να μην είσαι υπερβολικά αυστηρός με τον εαυτό σου

Πολλές φορές γινόμαστε άδικοι με τον εαυτό μας εξαιτίας υπερβολικής αυστηρότητας. Να κάνεις το καλύτερο που μπορείς βάζοντας ωστόσο όρια.

Πρέπει να διαβάσεις  Η μαγεία του να ζεις έξω από τα όρια

Ακόμα και κατά το σχεδιασμό των στόχων έχει πλέον αποδειχθεί ότι πέρα από το ελάχιστο όριο θα πρέπει να μπαίνει κι ένα μέγιστο. Αυτό θα σε κρατήσει μακριά από γκρίνια, παράπονα και απογοητεύσεις.

Το να καταλαβαίνεις και να είσαι υπομονετικός με τον εαυτό σου είναι μεγάλες αρετές.

  1. Να είσαι ευγνώμων για όσα καλά έχεις

η-ευγνωμοσύνη-είναι-αρετή

Ακόμα και μέσα σε δύσκολες καταστάσεις υπάρχει κάτι καλό. Υπάρχουν πράγματα που μπορεί κανείς να τα θεωρεί δεδομένα. Δεν ισχύει ωστόσο αυτό για όλους. Εστίασε την προσοχή σου σε όσα έχεις. Να είσαι ευγνώμων για αυτά και να το θυμίζεις στον εαυτό σου. Κι αυτό από μόνο του είναι σε θέσει να σε κάνει να βγάλεις τη γκρίνια από τη ζωή σου.

  1. Κάνε πράγματα που σε κάνουν χαρούμενο

Όσα μας κάνουν χαρούμενους είναι άγκυρες που μας κρατάνε σε μια θετική λογική όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με καταστάσεις που μας φορτίζουν, μας κουράζουν ή μας δυσκολεύουν.

Πρέπει να βρεις πράγματα που σε κάνουν χαρούμενο καθώς είναι η λύση απέναντι στη στενοχώρια και τη δυσαρέσκεια.

  1. Κάνε μια ευγενή πράξη για κάποιον άλλο

Ακόμα και μικρότερη πράξη ευγένειας απέναντι σε κάποιον άλλο είναι ικανή να σε γεμίσει θετική αύρα για ολόκληρη την ημέρα. Δεν είναι μόνο η ευγνωμοσύνη του ατόμου που δέχεται την προσφορά. Είναι το ίδιο το συναίσθημα του να δίνεις, αυτό που θα κάνει το χαμόγελο να φτάσει μέχρι την καρδιά σου.

  1. Υιοθέτησε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής

ημερήσια κατανάλωση νερού

Η σωστή διατροφή μας κάνει πιο δυνατούς. Η σωστή διατροφή επιδρά θετικά στην ψυχολογία μας.

Να τρως σωστά και να μην ξεχνάς να κρατάς το σώμα σου ενυδατωμένο. Σκέψου ότι είσαι αυτό που τρως. Σωματικά και πνευματικά.

  1. Βρες χρόνο για ξεκούραση και αναστοχασμό

Θα έχεις προσέξει ότι όταν είσαι κουρασμένος είσαι επιρρεπής σε κάθε είδους κακή συνήθεια. Με τον ίδιο τρόπο είναι πολύ πιο εύκολο να γκρινιάξεις ή να δυσανασχετήσεις.

Πρέπει να διαβάσεις  3 tips για περισσότερη ευτυχία στη δουλειά

Η ξεκούραση θα πρέπει να είναι προτεραιότητα στη ζωή σου καθώς ένα ξεκούραστο μυαλό είναι πολύ πιο εύκολο να δράσει αντί να παραπονιέται.

  1. Κάνε τον ύπνο προτεραιότητα

Ο ύπνος δυστυχώς είναι το πρώτο πράγμα που θυσιάζει κανείς στο βωμό της παραγωγικότητας ή ακόμα και της διασκέδασης.

Κι όμως ο ύπνος είναι το πιο σημαντικό που πρέπει να κάνεις αν θέλεις να είσαι σε θέση να βλέπεις τα πράγματα ξεκάθαρα και να παίρνεις τις σωστές αποφάσεις.

Comments

comments