Συμβουλές-για-να-χρησιμοποιήσεις-σωστά-το-διάλειμμά-σου

Για να είσαι αποτελεσματικός στη δουλειά σου πολλές φορές δεν αρκεί να δουλεύεις σκληρά. Πρέπει να δουλεύεις έξυπνα. Κι ένα μεγάλο εργαλείο για αυτό είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεις τα διαλλείματά σου. Αυτά μπορείς πολύ εύκολα να τα σπαταλήσεις παίζοντας παιχνίδια στον υπολογιστή ή κοιτώντας τις καινούργιες αναρτήσεις στο Facebook. Κάτι τέτοιο ωστόσο δεν πρόκειται να σε βοηθήσει να συνεχίσεις τη δουλειά σου απερίσπαστος.

Δες παρακάτω τι μπορείς να κάνεις ώστε να μετατρέψεις το διάλειμμά σου σε ένεση ενέργειας που θα σε βοηθήσει να γίνει πολύ περισσότερο παραγωγικός.

  1. Κάνε συχνά διαλείμματα

Έχει αποδειχθεί ότι η παραγωγικότητα αυξάνεται όταν κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα περίπου κάθε μία ώρα. Στην αντίθετη περίπτωση, όταν δηλαδή κάποιος δουλεύει αδιάκοπα, ο εγκέφαλος αδυνατεί να διαχειριστεί αυτό που κάνουμε ως σημαντικό. Ένα μικρό διάλειμμα ωστόσο μπορεί να μας βοηθήσει να κάνουμε τη δουλειά μας απερίσπαστοι για την επόμενη ώρα.

  1. Απομακρύνσου από την οθόνη του υπολογιστή

Αν θέλεις να κάνεις ένα διάλειμμα το οποίο να έχει πραγματικά νόημα καλό είναι να απομακρυνθείς από την οθόνη του υπολογιστή. Πρώτον τα μάτια σου καλό είναι να ξεκουράζονται και δεύτερον χρειάζεσαι μια διαφορετική εικόνα από αυτή που έχεις μπροστά σου. Το να σερφάρεις στο internet ή να τσεκάρεις τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα κάνει τον χρόνο να περάσει, δεν θα σε ξεκουράσει όμως.

  1. Πιες ένα ποτήρι τσάι

Πέρα από τις ευεργετικές ιδιότητες που μπορεί να σου προσφέρει το ίδιο το τσάι, όλη η διαδικασία από την παρασκευή μέχρι και την κατανάλωσή του είναι ιδιαίτερα χαλαρωτική και ευεργετική. Ιδανικό για ένα μεγαλύτερο διάλλειμα το τσάι μας βοηθάει να ξεκουραστούμε ενώ παράλληλα προσφέρει στο σώμα μας μια γενναία δόση καφεΐνης μαζί με ενυδάτωση.

  1. Σήκω και περπάτα
Πρέπει να διαβάσεις  3 tips για περισσότερη ευτυχία στη δουλειά

Κι όμως το να κάθεσαι πολλές ώρες πίσω από την οθόνη του υπολογιστεί μπορεί τελικά να αποδειχθεί ιδιαίτερα βλαπτικό για την υγεία. Την ίδια στιγμή τα μικρά διαλείμματα που συνοδεύονται από το ξεμούδιασμα των ποδιών σου μπορούν να αποδειχθούν μια σωτήρια λύση για την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητά σου.

  1. Φάε αργά ένα φρούτο

Η κατανάλωση του αγαπημένου σου φρούτου μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειάς σου δίνοντας τη δύναμη που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις να εργάζεσαι αποδοτικά. Επιπλέων τρώγοντας αργά, δίνοντας σημασία στο άρωμα και τη γεύση τα επίπεδα του στρες μειώνονται αισθητά.

  1. Κλείσε τα μάτια σου και πάρε 10 βαθιές αναπνοές

Αν θέλεις ένα διάλειμμα το οποίο να σου προσφέρει γρήγορα την ξεκούραση που έχεις ανάγκη η παρακάτω άσκηση είναι πραγματικά ιδανική. Βρες ένα μέρος μακριά από το θόρυβο του γραφείου. Κλείσε τα μάτια και πάρε 10 βαθιές αναπνοές ενώ ταυτόχρονα σκέφτεσαι το άγχος και την πίεση να φεύγουν από εσένα και να αντικαθίστανται από ηρεμία και θετική ενέργεια.

  1. Άκου μουσική

Ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για να αλλάξεις τη διάθεσή σου είναι η μουσική. Σήκω από το γραφείο, άκου τα αγαπημένα σου κομμάτια και κουνήσου με το ρυθμό τους. Μετά από 5 λεπτά είναι βέβαιο ότι θα γυρίσεις στη δουλειά σου φανερά αναζωογονημένος.

Comments

comments