νιώσε-όμορφα-με-το-σώμα-σου

Φοβάσαι να βάλεις μαγιό ή δυσκολεύεσαι να χαλαρώσεις στις διακοπές σου ακριβώς επειδή φοβάσαι να βάλεις μαγιό;

Μια τέτοια συμπεριφορά σου μοιάζει οικεία;

Ήταν πριν από δύο καλοκαίρια όταν συνειδητοποίησα ότι αυτός ο φόβος κόντεψε να καταστρέψει τις διακοπές μου. Και τη σχέση μου.

Ονειρεμένο μέρος. Υπέροχη σχέση. Και…εγώ μέσα στα νεύρα χωρίς λόγο.

Κάθε φορά το καλοκαίρι έμοιαζε τρομακτικό. Όλοι οι υπόλοιποι να παίζουν ξέγνοιαστα στην παραλία και εγώ μόνη. Στη γωνιά μου προσπαθώντας να κρύψω ένα σώμα που μισούσα.

Οι ψυχολόγοι λένε ότι οι γυναίκες με χαμηλή αυτοεκτίμηση επιτρέπουν στις ανασφάλειες τους να οδηγήσουν τα συναισθήματα και τις πράξεις τους. Και εκείνο το καλοκαίρι πριν δυο χρόνια αυτό έγινε σε σημείο να χάσω πλήρως τον έλεγχο.

Μέσα από την υπερβολή και την υπομονετική αντίδραση του συντρόφου μου σε αυτή κατάφερα να συνειδητοποιήσω όλο το κακό που έκανα στον εαυτό μου.

Αν λοιπόν νιώθεις ανασφάλεια με το σώμα σου οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές σου.

  1. Αν δεν αισθάνεσαι ο εαυτός σου μάθε γιατί

Πως θα μιλούσαν σε εσένα τα αγαπημένα σου πρόσωπα; Απαλά και ευγενικά. Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να μιλήσεις και εσύ στον εαυτό σου αναζητώντας τι είναι αυτό που συμβαίνει.

  1. Μετά κατέγραψε τα πάντα

    σχολείο-τι-θα-έπρεπε-να-μάθω

Το να κρατάς τα πράγματα μέσα σου θεωρείται ένδειξη μιας ισχυρής προσωπικότητας. Σκέψου όμως ότι όταν ο κόμπος θα φτάσει στο χτένι, ότι τόσο προσεχτικά κράταγες θα εκραγεί. Και αυτή η έκρηξη θα είναι έντονη και βίαιη.

Το να κρατάς ημερολόγιο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να αποσυμφορήσεις την πίεση. Κάτσε το πρωί και γράψε το πώς αισθάνεσαι. Η ανακούφιση που θα νιώσεις είναι απλά εκπληκτική.

  1. Κάνε κάτι για εσένα και…πάρε το σώμα σου μαζί σου

Κάποιες φορές είναι εύκολο να αγαπήσουμε τους άλλους. Δύσκολα ωστόσο αγαπάμε τον εαυτό μας.

Συνειδητοποιώντας τι ήταν αυτό που μου έφταιγε, ξύπνησα την επόμενη μέρα το πρωί. Βούτηξα σε μία σχεδόν άδεια παραλία. Έχεις ποτέ κολυμπήσει πολύ πρωί; Είναι πραγματικά εκπληκτική αίσθηση. Χαλαρωτική και ταυτόχρονα αναζωογονητική. Κάνοντας το συνδέθηκα με τον εαυτό μου. Κατεύθυνα τη σκέψη μου σε αυτό που αισθανόμουν.

Για εμένα ήταν το κολύμπι. Για εσένα μπορεί να είναι η yoga. Ή ο χορός. Ή οτιδήποτε άλλο με το οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σώμα σου και να νιώσεις όμορφα με αυτό.

  1. Μην απορρίπτεις τα συναισθήματά σου, κάτσε μαζί τους

‘Όταν οι στιγμές της έντασης έχουν περάσει και νιώσεις καλύτερα είναι η στιγμή για να αναγνωρίσεις πώς αισθανθηκες και συγχωρήσεις τον εαυτό σου. Γράψε στο ημερολόγιό σου. Γράψε τα πάντα.

Είναι σημαντικό να παραδεχτούμε πώς αισθανόμαστε. Τότε συγχωρούμε και συνεχίζουμε.

  1. Να είσαι ευγνώμων για ότι κάνει το σώμα σου για εσένα

μάθε-να-αγαπάς-τον-εαυτό-σου

Οι άνθρωποι συνηθίζουμε να γκρινιάζουμε για ότι δεν έχουμε. Σπάνια ωστόσο είμαστε ευγνώμονες για όσα έχουμε.

Η ευγνωμοσύνη είναι μεγάλη αρετή. Αποτελεί δε το μοναδικό δρόμο μέσα από τον οποίο μπορείς να αγαπήσεις πραγματικά το εαυτό σου. Να αγαπήσεις το σώμα σου.

Σκέψου όλα εκείνα που σου προσφέρει. Όλα εκείνα τα υπέροχα μέρη που είδες χάρη σε αυτό. Όλες τις στιγμές τρυφερότητας και πάθους που έζησες χάρη σε αυτό. Κι όλα όσα θα δεις. Όλα όσα ακόμα θα ζήσεις.

Δεν μπορείς να φροντίσεις κάτι που μισείς. Δοκιμάστε έτσι να αγαπήσεις το σώμα σου και να είσαι ευγνώμον για αυτό.

Comments

comments

Πρέπει να διαβάσεις  Διαλογισμός: Ένας μικρός οδηγός για αρχάριους