Ανησυχείς ότι το παιδί σου δεν τρέφεται σωστά; Θέλεις να αποφύγεις τα γαριδάκια και τις αηδίες που θα πάρει όταν πεινάσει από την καντίνα του σχολείου; Θέλεις να είσαι σίγουρη ότι τρώει σωστά ακόμα κι όταν δεν είσαι εσύ εκεί;

Τότε άσε κατά μέρος τα βαρετά και άνοστα τοστάκια και δες στη συνέχεια μερικές νόστιμες, εύκολες και κυρίως θρεπτικές προτάσεις που θα λατρέψει το παιδί και θα το γεμίσουν ενέργεια για όλη την ημέρα!

Κοτόπουλο με κρέμα αβοκάντο και τορτίγιας με φυστικοβούτυρο
Φτιάχνετε μία ωραία κρέμα αβοκάντο μαζί με το κοτόπουλο και συμπληρώνετε το μενού με τορτίγιας φυστικοβούτυρου για συνοδεία. Μην ξεχάσετε φυσικά το φρουτάκι του. Προτείνουμε φέτες ανανά ή παπάγιας που ταιριάζει γευστικά και είναι πλούσια σε βιταμίνη C.

Ρολάκια
Τυλίξτε σε αραβική πίτα, φέτες χοιρινού ή κοτόπουλου και μαρούλι, αφού την αλείψετε με κρέμα τυριού. Τα παιδιά θα ξετρελαθούν με το αποτέλεσμα. Συμπληρώστε το κολατσιό τους με φρέσκο αγγούρι σε λωρίδες και φέτες μήλου με μέλι και κανέλα για επιδόρπιο.

«Διαφορετικά» ντολμαδάκια
Πρόκειται για ένα πάντρεμα σούσι και ντολμά που τρώγεται εύκολα και ευχάριστα και το παιδί σας θα το λατρέψει. Ψιλοκόβετε το κοτόπουλο σε λεπτές λωρίδες ή κυβάκια, το τυλίγετε σε μπαλίτσες μαζί με σφιχτό καλά βρασμένο ρύζι και το περιβάλλετε με λωρίδες μαρούλι. Συνοδεύστε το με φρέσκα φρούτα ή καρυδόπιτα.

Διάφανα νούντλς με κοτόπουλο, σουσάμι και φρέσκα φασόλια
Τα λεγόμενα glass noodles έχουν πλάκα και είναι αξιολάτρευτα, τόσο οπτικά όσο και γευστικά! Ειδικά μάλιστα αν τα πασπαλίσετε με σουσάμι και φρέσκο βασιλικό και τα συνοδεύσετε με κοτόπουλο, φρέσκα πράσινα φασόλια και παραδοσιακές ελιές. Προσθέστε στο σετ και ένα πορτοκάλι για τις απαραίτητες βιταμίνες!

Πρέπει να διαβάσεις  5 Συνταγές Γλυκών χωρίς Καθόλου Ζάχαρη (ούτε καν Μέλι!)

Σαλάτα με κινόα
Ποιος είπε ότι μόνο οι ενήλικες μπορούν να απολαμβάνουν τα νόστιμα οφέλη μίας τέτοιας υγιεινής διατροφής; Η κινόα είναι ιδανική και για παιδικά γεύματα και αν μάλιστα την ανακατέψετε με κοτόπουλο, μοτσαρέλα και καλαμπόκι, θα γίνει ένα θρεπτικό αγαπημένο γεύμα για το παιδί σας!

+ Bonus Πρόταση: Γεύμα από περίσσευμα
Φάγατε μπουτάκια κοτόπουλο, ή ρολό χοιρινό χθες βράδυ και περίσσεψε; Παραγγείλατε σουβλάκια και έμεινε κρέας από το εξοχικό; Κανένα πρόβλημα! Πακετάρετε ότι έμεινε και συνδυάστε με φρέσκια ντομάτα, καλά βρασμένο μπρόκολο και βελουτέ πουρέ και φτιάξτε το πιο εύκολο και νόστιμο γεύμα για το παιδί!

Comments

comments